РОЗВИВАЛЬНИЙ ЖИТТЄВИЙ ПРОСТІР

Діти самі намагаються дізнатися про те, що їм цікаво.
Ми - педагоги, створюємо такі умови, щоб діти могли отримувати знання, які стануть базою для формування цілісного світогляду і компетенції. Створюючи розвиваюче середовище ми враховуємо інтереси, вік, нахили, індивідуальні особливості дитини.

Організація розвивального простору в закладі є основною для захоплюючого, змістовного життя та різнобічного розвитку кожного вихованця. Формування повноцінного розвивального предметно-ігрового та комунікативного середовища сприяє соціалізації дитини, впливає на всі аспекти її розвитку. Облаштовуючи наш дитячий садок, ми прагнемо зробити його затишним, приємним для перебування дітей, привабливим для гостей.

Одна з основних умов створення розвивального довкілля для дітей є опора на особистісно орієнтовану модель взаємодії між педагогом і дітьми. Це означає, що

- пріоритетною метою виховання є формування гармонійної і всебічно розвиненої особистості;

- завдання педагога полягає у забезпеченні інтересів дитини, у задоволенні її природних нахилів і потреб;

- дорослий у своїй педагогічній діяльності керується положенням: "Не поруч, не над, а разом"

Кімната сказок

Галереї "Комната сказок"

Музична зала

/Files/photogallery/муз з.JPG

Спортивна зала

/Files/images/сп з.JPG

Розвивальне середовище групових кімнат

/Files/images/группи.JPG

Сенсорна кімната

/Files/photogallery/сенсорная.JPG

Кабінет музичних керівників

/Files/images/P1010019.JPG

Дитяча бібліотека "Пізнайко"


Галереї "Відкриття дитячої бібліотеки "Пізнайко""

Світлиця

/Files/images/P1010250.JPG

/Files/images/P1010249.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 901

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.