РОЗВИВАЛЬНИЙ ЖИТТЄВИЙ ПРОСТІР
Діти самі намагаються дізнатися про те, що їм цікаво.
Ми - педагоги, створюємо такі умови, щоб діти могли отримувати знання, які стануть базою для формування цілісного світогляду і компетенції. Створюючи розвиваюче середовище ми враховуємо інтереси, вік, нахили, індивідуальні особливості дитини.
Організація розвивального простору в закладі є основною для захоплюючого, змістовного життя та різнобічного розвитку кожного вихованця. Формування повноцінного розвивального предметно-ігрового та комунікативного середовища сприяє соціалізації дитини, впливає на всі аспекти її розвитку. Облаштовуючи наш дитячий садок, ми прагнемо зробити його затишним, приємним для перебування дітей, привабливим для гостей.
Одна з основних умов створення розвивального довкілля для дітей є опора на особистісно орієнтовану модель взаємодії між педагогом і дітьми. Це означає, що
- пріоритетною метою виховання є формування гармонійної і всебічно розвиненої особистості;
- завдання педагога полягає у забезпеченні інтересів дитини, у задоволенні її природних нахилів і потреб;
- дорослий у своїй педагогічній діяльності керується положенням: "Не поруч, не над, а разом"
Кімната сказок
Галереї "Комната сказок"
Музична зала
Спортивна зала
Розвивальне середовище групових кімнат
Сенсорна кімната
Кабінет музичних керівників
Дитяча бібліотека "Пізнайко"
Галереї "Відкриття дитячої бібліотеки "Пізнайко""
Світлиця
Коментарi