Якщо ви обрали наш садочок

Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснює комісія у складі: керівник закладу, вихователь-методист, старша медична сестра протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров’я дитини, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження (ксерокопія).

Групи у дошкільному навчальному закладі комплектуються за віковими ознаками та медичними висновками спеціалістів. За дитиною зберігається місце в дошкільному навчальному закладі у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 календарних днів).

Правила прийому дітей у дошкільний заклад:

· Заповнити заяву, щодо зарахування дитини в дитячий садок.

· Надати копію свідоцтва про народження дитини.

· Надати сестрі медичній старшій дошкільного навчального закладу: довідку про результати обовязкового медичного профілактичного огляду № 086 - 1/о; копію карти профілактичних щеплень форма 063/о.

Надати копії документів про пільги, якщо вони є.

· Заповнити всі необхідні анкети, внести повністю всю необхідну інформацію про особливості харчування та життєдіяльності дитини, особливості характеру та інше для ознайомлення вихователя з інформацією перед тим, як дитина потрапить у групу.

· Познайомитися із майбутнім вихователем вашої дитини та отримати консультацію про особливості періоду адаптації дитини до дитячого садочка. Згідно із списком необхідних речей, до кожної вікової групи зібрати дитину до садочка.

Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснюється керівником протягом календарного року.

Який порядок відрахування дитини з дошкільного навчального закладу?

Порядок прийому, відрахування та збереження за дитиною місця в дошкільному навчальному закладі визначено Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінета Міністрів України від 12 березня 2003 року № 305 де зокрема зазначено, що відрахування дитини з дошкільного навчального закладу державної та комунальної форм власності може здійснюватись:

· за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;

· на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у дошкільному навчальному закладі даного типу;

· у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.

Адміністрація дошкільного навчального закладу письмово повідомляє батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини не менш як за 10 календарних днів.

МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАШИХ ДІТЕЙ!

ЧЕКАЄМО НА ВАС У НАШОМУ САДОЧКУ!


Зарахування дітей до дитячого садка

без обов'язкових щеплень

Назапитання відповідаєОлена Швачова,головний спеціаліст відділу дошкільної освіти Міністерства освіти інауки України
Чиможуть невакциновані діти відвідувати дитячий садок? Якщо неможуть, тонаякій підставі?
Діти, яких невакцинували згідно зКалендарем профілактичних щеплень вУкраїні,НЕ МОЖУТЬ ВІДВІДУВАТИ ЗАКЛАД ОСВІТИ. Таку норму міститьстаття 15Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»від 06.04.2000 №1645-III (далі— Закон №1645-III).
Дитину вакцинують після медичного огляду, якщо немає медичних протипоказань (ч.6ст.12Закону №1645-III).
Якщо дитина мала медичні протипоказання довакцинації, іїївакцинували незакалендарем щеплень, тозогляду наепідемічну ситуацію вона може відвідувати заклад освіти, якщо так вирішить консиліум лікарів.
Зараховуйте дитину занаявності медичної довідки закладу охорони здоров’я ізвисновком проте, щовона може відвідувати заклад освіти (абз.3. п.9Положення про заклад дошкільної освіти, затвердженого постановою КМУ від 12.03.2003 №305 (вредакції постанови КМУ від 27.01.2021 №86). Лікар-педіатр видає таку довідку зарезультатами медичного огляду дитини, якщо:
· немає медичних протипоказань перебувати взакладі освіти;
· вакцинована згідно зкалендарем щеплень інеконтактувала зінфекційними хворими або бактеріоносіями.
Форму здобуття освіти для дітей без щеплень визначають місцеві органи управління освітою, керівники закладів освіти, батьки або інші законні представники дитини.
Батьки або інші законні представники, відповідають згідно іззаконом, якщо порушують права іобмежують інтереси дитини наохорону здоров’я, фізичний ідуховний розвиток, навчання; не виконують таухиляються від виконання батьківських обов’язків (ч.6ст.12Закону України «Про охорону дитинства»від 26.04.2001 №2402-III).
Окрім того,здобувачі освіти зобов’язані:
· поважати гідність, права, свободи тазаконні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;
· відповідально тадбайливо ставитися довласного здоров’я, здоров’я оточення, довкілля (ч.3ст.53Закону України «Про освіту»від 05.09.2017 №2145-VIII).
Тобто кожен повинен піклуватися нелише про здоров’я власне, айоточення. Тому заборонадітям без щеплень відвідувати заклад освіти несуперечить нормамКонституції України. Вона спрямована наїхреалізацію, зокремастатті 3.

ДОВІДОМА

Що постановив Верховний Суд

Упостанові від 10.03.2021у справі №331/5291/19 (провадження №61-17335св20) Верховний Суд зазначив, що індивідуальне право/інтерес відмовитися від щеплення матір’ю дитини при збереженні обсягу прав дитини наздобуття освіти, протиставляється загальному праву/інтересу суспільства, інших батьків таїхдітей, які провели увстановленому державою порядку щеплення, зокрема перед направленням дітей дозакладу освіти для здобуття освіти. Унаслідок встановлення такого балансу досягається мета— загальне благо уформі права набезпеку таохорону здоров’я, щогарантованостаттями 3,27та49Конституції України.
Держава, установивши заборону відвідувати заклад освіти дитиною, яка немає профілактичних щеплень, реалізує свій обов’язок щодо забезпечення безпеки життя іздоров’я всіх учасників освітнього процесу, утому числі йнещепленої дитини.
Вирішуючи питання про співвідношення нормстатей 3та53Конституції України, неможна невизнати пріоритетність забезпечення безпеки життя, здоров’я ібезпеки людини над правом наосвіту.

Рекомендації для батьків, що полегшують дитині ранкові прощавання:

Навчиться прощатися з дитиною швидко.Не затягуйте розтавання. Інакше малюк відчує ваше занепокоєння і йому буде ще складніше заспокоїтися.

Покладіть малюку до кишені яку – небудь пам'ятну річ, що нагадуватиме про вас і про те, як сильно ви його любите.

Вигадайте забавний ритуал прощання й строго дотримуйтесь його, наприклад, завжди цілуйте дитину в щічку, а потім ніжно потріться носиками, тощо.

Не намагайтеся підкупити дитину, щоб вона залишалася в дитячому садку за нову іграшку.

Чітко дайте дитині зрозуміти, що хоч би які істерики вона не влаштовувала, їй все одно доведеться йти до дитячого садка. Якщо ви хоч раз піддастесь дитині, надалі вам буде вже набагато складніше впратися з її вередуванням і слізьми.

Шановні батьки!

Ми разом з Вами зацікавлені в тому, щоб відвідування дитиною дитячого садка було комфортним і корисним. Тому просимо Вас дотримуватися наступних правил:

· Запізнення - завжди стрес для дорослих і дітей. Будь ласка, приходьте вчасно!

· Проводжайте дитину до групи та передавайте особисто в руки педагогам. Ідучи, додому обов'язково повідомте про це вихователя.

· Якщо у вашої дитини поганий настрій, обговоріть її стан з педагогом.

· При вході, будь ласка, чистіть взуття та зачиняйте за собою вхідні двері.

Крім того ми просимо Вас:

· Допоможіть своїй дитині вранці роздягнутися, акуратно скласти речі в шафку.

· Прослідкуйте, щоб дитина завжди була чистою, акуратно та по сезону одягненою.

· Прослідкуйте, щоб у дитини були чисті та коротко підстрижені нігті.

· Дайте дитині з собою носовичок.

· У шафці дитини повинний бути завжди запасний одяг для групи. Восени та навесні просимо приносити запасний верхній одяг і взуття для прогулянок.

· Щоб запобігти втраті або обміну речей позначте білизну, одяг і взуття ваших дітей.

· Прослідкуйте, щоб в кишенях дитини не було гострих, ріжучих предметів.

· Не давайте дитині з собою жувальну гумку, солодощів тощо.

О 9.00 починаються заняття. Тому переконливо просимо Вас:

· Якщо ви прийшли, коли заняття розпочалося, допоможіть дитині роздягтися і тихо приєднається до дітей.

· Якщо ви хочете бути присутніми на занятті, попередьте про це педагога та ознайомтеся з правилами відвідування занять.

· Не відволікайте педагога під час занять, всі проблеми ви зможете обговорити у зручний час - вранці до 8.30, в другій половині дня після 16.30; а також на індивідуальних консультаціях у спеціально призначений час.

· Для занять фізкультурою та музичних занять дитині знадобляться футболка, шорти, шкарпетки, чешки в окремому мішку.

· Пам'ятайте, іграшка дитини - іграшка для всіх. Вона може зламатися.

Шановні батьки!

· За харчування дітей батьки сплачують квітанцію не пізніше 20 числа поточного місяця на місяць вперед. Оплата є обов'язковою для усіх.

· При виникненні у дитини симптомів отруєння (блювота, пронос) або симптомів ГРВІ (кашель, температура, нежить) звертатися на прийом до дільничного педіатра, в дитячий сад дитина не приймається.

· Якщо ваша дитина занедужала, просимо до 9.00 повідомити старшу медсестру по телефону 41-53-48

· Після хвороби дитина приймається в дошкільний заклад при наявності медичної довідки. Якщо дитина не відвідувала заклад більше двох тижнів необхідно додати соскоб на ентеробіоз.

А також:

· Якщо ви не змогли вирішити будь - яке питання з педагогами, ви можете звернутися до вихователя-методиста, завідувача, старшої медсестри.

· Конфліктні та спірні ситуації у нас прийнято вирішувати за відсутності дітей.

· Протягом року буде багато свят, розваг, виставок, які стануть незабутніми подіями в житті вашої дитини, тож візьміть в них активну участь.

Дякуємо Вам за те, що розумієте нас!


Готуємо дитину до дитячого садка

1.Переконайтеся у власній впевненості, що дитячий садок необхідний для вашої сім'ї саме зараз. Дитина добре відчуває, коли батьки сумніваються в доцільності "садівського" виховання. Будь-які ваші коливання вона використовує для того, щоб чинити опір розлученню з батьками. Легше і швидше звикаються діти батьків, у яких немає альтернативи дитячому саду.

2. Розкажіть дитині, що таке дитячий сад, навіщо туди ходять діти, чому ви хочете, щоб маля пішло в дитячий садок. Наприклад: "Дитячий садок це такий красивий будинок, куди мами й тата приводять своїх малят. Я хочу, щоб ти познайомився і подружився з іншими дітьми і дорослими. У садку все пристосовано для дітей. Там маленькі столики і стільчики, маленькі ліжечка, маленькі раковини для вмивання, маленькі шафи, багато цікавих іграшок. Ти все зможеш розглянути, доторкнутись, пограти з цими речами. У садку діти їдять, гуляють, грають. Я дуже хочу піти на роботу, мені це цікаво. І я дуже хочу, щоб ти пішов в дитячий садок, щоб тобі теж було цікаво. Вранці я відведу тебе в садок, а увечері заберу. Ти мені розповіси, що у тебе було там цікавого, а я розповім тобі, що у мене цікавого на роботі. Багато мам і тат хотіли б відправити до цього садка своїх дітей, але беруть туди не всіх. Тобі пощастило, восени я почну водити тебе туди. Але нам потрібно підготуватися до цього. Купити всі необхідні речі, приготувати "радісну коробку", вивчити ім’я вихователів і правила дитячого садка".

3. Проходячи біля дитячого садка, з радістю нагадуйте дитині, як їй пощастило — восени вона зможе ходити сюди. Розповідайте рідним і близьким у присутності маляти про свій успіх, говоріть, що пишаєтесь своєю дитиною, адже її прийняли в дитячий садок.

4. Розкажіть дитині про режим дитячого садку: що, як і в якій послідовності, вона робитиме. Чим детальніше буде ваша розповідь і чим частіше ви її повторюватимете, тим спокійніше і упевненіше відчуватиме себе ваше дитя, коли піде в садок. Запитуйте у маляти, запам'ятав він, що робитиме після прогулянки, куди складати свої речі, хто йому допомагатиме роздягатися, що він робитиме після обіду. Питаннями такого роду ви зможете проконтролювати, чи добре дитина запам'ятала послідовність подій. Маля лякає невідомість. Коли дитя бачить, що очікувана подія відбувається, як і було обіцяно, він відчуває себе упевненіше.

5. Побалакайте з дитиною про можливі труднощі, до кого вона може звернутися за допомогою, як вона це зможе зробити, Наприклад: "Якщо ти захочеш пити, підійди до вихователя і скажи: "Я хочу пити", і Олена Миколаївна наллє тобі води. Якщо захочеш в туалет, скажи про це». Не створюйте у дитини ілюзій, що все буде виконано на першу вимогу і так, як вона хоче. Поясніть, що в групі багато дітей і інколи їй доведеться почекати своєї черги. Ви можете сказати маляті: "Вихователь не зможе одягнути відразу всіх дітей, тобі доведеться трохи почекати». Спробуйте програти всі ці ситуації з дитиною вдома. Наприклад, ви — вихователь, а ведмежа, за якого вам теж доведеться говорити, просить пити.

6. Приготуйте разом з дитиною «радісну коробку», складаючи туди недорогі речі. Це можуть бути невеличкі іграшки, привабливі для вашої дитини і вже точно будуть радувати інших дітей, коробочки з вкладеними в них забавними предметами: красиві паперові серветки або клаптики з тканини, приємні на дотик; книжки з малюнками. Можливо, ви вмієте складати орігамі, тоді сміливо відправляйте в «радісну коробку» паперового журавля або собачку. За літо ви наповните коробку. Тоді восени вранці вам простіше буде відправляти дитину в дитячий садок: з іграшкою веселіше йти і простіше зав'язати стосунки з іншими дітьми.

7. Навчіть дитину знайомитися з іншими дітьми, звертатися до них по імені, просити, а не віднімати іграшки; пропонувати свої іграшки, робити послуги іншим дітям.

8. Дитя звикне тим швидше, чим з більшою кількістю дітей і дорослих зможе побудувати стосунки. Допоможіть йому в цьому. Познайомтеся з іншими батьками і їх дітьми. Називайте інших дітей у присутності вашої дитини по імені.

9. Чи знаєте ви, що чим краще будуть ваші стосунки з вихователями та іншими батьками і їх дітьми, тим простіше буде звикнути вашій дитині?

10. Будьте поблажливі і терпимі до інших. Досконалих людей немає. Проте, прояснювати ситуацію, що турбує вас, необхідно. Робіть це в м'якій формі або через фахівців. У присутності дитини уникайте критичних зауважень в адресу дитячого садку і його співробітників. Ніколи не лякайте дитину дитячим садом!

Дуже сподіваємось, що Вашій дитині буде у нашому садку цікаво, затишно, по-домашньому!


Сучасні підходи до мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку

Мовленнєве вдосконалення дитини зумовлено потребою в спілкуванні. Проте ніяка, навіть духовна їжа та найкращі мовленнєві зразки не вестимуть малюка, якщо воно не відкриє для себе необхідність користуватися культурними формами мовлення. Тобто без внутрішньої роботи, без розв’язання дитиною своїх власних труднощів розвитку неможливо опанувати мову, як надбання культури. Складність процесу полягає ще й у тому, що кожний індивід іде до цього у власному темпі та своїх шляхах.У чому полягає головна суперечність у підходах до розв’язання проблеми мовленнєвого розвитку дітей? Кожен педагог бажає дослідити у результаті своєї роботи добре сформованого мовлення у вихованців (йдеться про розвинені проблеми у спілкуванні із дорослими та однолітками, вміння спілкуватися, самостійно виражати свої думки та інші досягнення, які в сукупності можна було б назвати мовленнєві здібності.)
Так, у практиці дошкільного виховання спостерігається суперечність між розумінням важливості спілкування для психічного розвитку особистості розвитку дитини та не розв’язністю проблем формування самого спілкування , як діяльності. Отже, мовленнєве спілкування є передумовою розвитку особистості дитини, можливості засвоювати окультурені людські дії у ході активної взаємодії з дорослими та однолітками.
Мовлення якнайкраще виражає особистість. Воно характеризую набутий досвід культурних традицій та соціальної взаємодії людей, принципи людського мислення, індивідуальні особливості будови органів, що бере участь у мовленні. При цьому важливими є розвиток загальних закономірностей то індивідуальна своєрідність психічного зростання.
Вивчення процесу набуття дошкільними комунікативними умінь та навичок спілкування у дошкільнят дає змогу своєчасно розробити правильну тактику комунікацій. Формувати потребу в спілкуванні з людьми, виявляти труднощі, які виникають у взаємодії з дітьми.
Сучасний стан мовленнєвого розвитку дітей кожен педагог може описати за критеріями можливих вікових досягнень, наведеній у чинній програмі виховання. Так, у 80% було зафіксовано низький і середній рівні з усіх показників та характеристик мовних та комунікативних навичок.
Одноманітний, однозначний розвиток невербальних та мовних засобів спілкування відбиває постійну тривожність, якою позначено спілкування дорослих між собою та з дітьми. При цьому відсутні інтонаціїї радості, приємного здивування, доброзичливості, захисту.В чому полягає відсутність традиційної методики розвитку мовлення від методики формування мовленнєвого спілкування?
Не можна навчитися розуміти іншу людину, не вступивши з нею в особисті контакти. Організація спілкування, яке задовольнить потреби дитини у визначенні, підвищенні, любові, активності нових вражень таким чином, є розвивальною для дитини ситуацією. Тільки сповнене особистісного змісту спілкування дитини з однолітками, дорослими малюками сприяє її самореалізації накопиченого досвіду, прояві намірів, бажання думок.

Завдання розвитку комунікативного – мовленнєвих умінь дитини:

1.​ Створення та забезпечення цілісності та життєздатності різних комунікативних ланок, в яких бере участь дитина: «дитина - доросла», діти – дорослий,. Розвиток у дошкільнят усіх форм (емоційно – особистісне, ситуативна – ділове, поза ситуативне) і засобів (невербальні, мовні), спілкування
2.​ Розвиток та диференціація емоцій у дітей (моральних, інтелектуальних, естетичних), що є основою ціннісних орієнтацій.
3.​ Формування інтелекту та дослідницької діяльності дітей і різних способів пізнання ними навколишнього світу.
4. ​Формування творчого ставлення до організаційної діяльності та спілкування, розвиток комунікативно – мовленнєвих здібностей дошкільника.
За такого підходу до мети та завдань комунікативно – мовленнєвого розвитку дітей у дитячому садку діагностика відповідної сфери на сучасному етапі дає змогу:
- зробити висновки, щодо характеру розвитку дітей у дитячому садку, стилю взаємин дорослих з вихованцем, створення емоційно – сприятливого клімату.
- вести спостереження за змінами в комунікативно – мовленнєвому розвитку дітей в процесі спеціальних формувальних впливів (навчання мовленнєвого спілкування, корекційна робота).
Чи змінюються при цьому в методиці навчання мовного спілкування дидактична одиниця навчання?
Оскільки головним завданням стає народження думки дитини виражені в мовленні, та й дидактична одиниця аналізу та зростання мовленнєвих досягнень має відбивати цю спрямованість педагога та дитини. Такою одиницею постійної уваги стає мовленнєве висловлення, форми побудови якого – найрізноманітніші. Це: згода, заперечення, уточнення, прохання, вимога, дозвіл, порода, вдячність іт. д. Координація комунікативних та мовленнєвих дій партнерів у спілкуванні породжує внутрішню реорганізацію переструктурування інтелектуального аналізу, прогнозів, чекань, способів вираження, перепитувань афективних станів, що з римою і змінює мовлення висловлювання дитини, сприяє розвитку комунікативно – мовленнєвої діяльності та відповідних здібностей.
Так, передумовою успішного навчання й розвитку дітей є безперечно поєднання занять із грою; дитина, захоплюється, не помічає, що її навчають, а тому легше і швидше долає труднощі. Набуває необхідних знань та навичок. Ігрові прийому знімають у дітей напруження, заохочують їх до наступних корекційних занять, надають впевненості в своїх силах.
Кiлькiсть переглядiв: 742

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.