Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Наказ МОН від 15.05.2013 № 512 "Про створення робочої групи з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами в Україні"

Лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»

Постанова КМУ від 29.07.2015 № 530 «Про внесення змін до Положення про дошкільний навчальний заклад»

Постанова КМУ від 29.07.2015 № 531 «Про внесення змін до постанов КМУ від 14 ківтня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 р. № 963»

Постанова КМУ від 14.02.2017 № 88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету міс-цевим бюджетам на надан-ня державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»

Постанова КМУ від 12.07. 2017 № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»

Наказ МОН від 23.04. 2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку спеці альних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітні ми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти»

Постанова КМУ від 10.04.2019 № 530 «Про затвердження Порядку діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»

Лист МОН України від 25.06.2020 №1/9-348 «Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти»

В дошкільному навчальному закладі № 8 "Зірочка" згідно наказу міськВНО № 172 §5 від 10.10.1996 року для дітей з особливими освітніми потребами (вади мовлення) функціонує група компенсуючого типу № 3 "Зайчата". З 16. 10.2020 року у закладі відкрито інклюзивну групу № 5 "Пташенята".
В групах працюють профільні спеціалісти: вчитель- логопед, практичний психолог та асистент вихователя дошкільного навчального закладу.
Освітній процес в групах відбувається за чинними програмами, за якими працює заклад, так і відповідними спеціальними корекційними програмами. Державним стандартом є Базовий компонент дошкільної освіти України.
Групи мають спеціальне корекційно-розвивальне середовище, обладнання.
Функціонує ресурсна кімната - яка призначена для проведення групових психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять під час організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Ресурсна кімната дозволяє дитині з особливими освітніми потребами не лише навчатися, розвиватися, а й відпочивати.
Тісна взаємодія профільних спеціалістів забезпечує якість надання освітніх послуг, про що свідчать дані діагностування знань, вмінь та навичок дітей.
У дошкільному закладі на вході в будівлю обладнано сучасний пандус.

/Files/photogallery/пандус.jpg

/Files/photogallery/пан.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 649

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.