Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Нормативно-правові документи:
Наказ МОН від 15.05.2013 № 512 "Про створення робочої групи з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами в Україні"
Лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»
Постанова КМУ від 29.07.2015 № 530 «Про внесення змін до Положення про дошкільний навчальний заклад»
Постанова КМУ від 29.07.2015 № 531 «Про внесення змін до постанов КМУ від 14 ківтня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 р. № 963»
Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234.
Постанова КМУ від 14.02.2017 № 88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»
Постанова КМУ від 12.07. 2017 № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»
Наказ МОН від 23.04. 2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітні ми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти»
Державні будівельні норми ДБН В.2.2-4:2018 «Будинки і споруди. Заклади дошкільної освіти», та ДБН В.2.2-40-2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення».
Постанова КМУ від 10.04.2019 № 530 «Про затвердження Порядку діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»
Лист МОН України від 25.06.2020 №1/9-348 «Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти»
Постанова Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 н. № 769 «Про внесення змін до Постанови КМУ від 10.04.2019 № 530».
Лист МОН України «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 н. р.» від 10.08.2021 № 1/9-406.
В дошкільному навчальному закладі № 8 "Зірочка" згідно наказу міськВНО № 172 §5 від 10.10.1996 року для дітей з особливими освітніми потребами (вади мовлення) функціонує група компенсуючого типу № 3 "Зайчата". З 16. 10.2020 року у закладі відкрито інклюзивну групу № 5 "Пташенята".
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, кімнатних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – люмінесцентних ламп. У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції (рекуператори),що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
У дошкільному закладі на вході в будівлю обладнано сучасний пандус.
В дошкільному закладі облаштовано ресурсну кімнату.
Коментарi