Вихователь-методист

/Files/photogallery/130 - копия.JPG

Білик Наталя Олександрівна

освіта: вища, магістр

кваліфікаційна категорія: "спеціаліст другої категорії".

Модель методичної роботи:

/Files/images/foto_pratsvnikv/1.jpg

Проблемна тема та річні завдання

на 2019/2020 навчальний рік:

«Система роботи щодо морально-етичного виховання дошкільнят».

Завдання:

1. Забезпечення психофізичного та духовного розвитку дитини засобами етнопедагогіки.

2.Формування позитивних якостей особистості в процесі громадянського виховання.

3.Взаємодія з батьками щодо розвитку духовно-моральних якостей у дошкільнят.

Прогнозований результат

1. Підвищення рівня професійної майстерності педагогів, розробка навчально-методичного матеріалу, оновлення змісту і форм роботи з психофізичного та духовного розвитку дитини.

2. Активізація роботи та створення оптимальних умов щодо громадянського виховання дошкільнят.

3. Вдосконалення знань батьків щодо виховання духовгнно-моральних якостей дітей, в процесі повсякденної діяльності.


Базовий компонент дошкільної освіти

(нова редакція)

Затверджений наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. № 615 від 22.05.2012 р.

Науковий керівник Богуш А.М., дійсний член НАПН України проф., доктор пед. наук.

Авторський колектив: Богуш А.М., Бєлєнька Г.В., Богініч О.Л., Гавриш Н.В., Долинна О.П., Ільченко Т.С., Поніманська Т.О., Піроженко Т.І., Сідєльнікова О.Д.,Шевчук А.С., Якименко Л.Ю.

Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджується Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. У ньому зведено норми і положення, що визначають державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років; подано сумарний кінцевий показник набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи.

Зміст і структура Базового компоненту дошкільної освіти.

Інваріантна складова змісту дошкільної освіти містить такі освітні лінії:

«Особистість дитини»,

«Дитина в соціумі»,

«Дитина у природному довкіллі»,

«Дитина у світі культури»,

«Гра дитини»

«Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі»,

«Мовлення дитини».

Варіативна складова змісту дошкільної освіти презентує освітні лінії:

«Комп’ютерна грамота»,

«Іноземна мова»,

«Шахи»,

«Хореографія».

/Files/images/i.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1278

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.