Вихователь-методист

/Files/photogallery/130 - копия.JPG

Білик Наталя Олександрівна

освіта: вища, магістр

кваліфікаційна категорія: "спеціаліст другої категорії".

Модель методичної роботи:

/Files/images/foto_pratsvnikv/1.jpg

Проблемна тема та річні завдання

на 2021/2022 навчальний рік:

Формування екологічної культури дітей дошкільного віку

Завдання:

1. Розвиток екологічної свідомості у дітей засобами казок природничого характеру.

2. Усвідомленя дошкільниками необхідності збереження ресурсів Землі та особистої причетності до майбутнього суспільсва і природи.

3.Створення попошуково-дослідницької лабораторії в ДНЗ.

Прогнозований результат

1. Підвищення рівня професійної майстерності педагогів, розробка навчально-методичного матеріалу, оновлення змісту і форм роботи з екологічного виховання дитини.

2. Систематизація знань педагогів щодо важливості екологічного виховання дошкільників, залучення їх до активної участі у справі виховання у дітей поваги до збереження ресурсів Землі.

3. Вдосконалення та формування знань екологічної компетенції дітей дошкільного віку шляхом створення пошуково-дослідницької лабораторії в ДНЗ

Базовий компонент дошкільної освіти

(Державний стандарт дошкільної освіти)

(нова редакція)

Затверджений наказом Міністерства освіти і науки україни № 33 від 12 січня 2021 року № 33

Авторський колектив Базового компонента дошкільної освіти

Тамара Піроженко, науковий керівник проєкту, доктор психологічних наук, професор, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, завідуюча лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка.
Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор.
Олена Брежнєва, доктор педагогічних наук.
Ольга Байєр,кандидат психологічних наук.
Ольга Рейпольська, Людмила Загородня, Марина Машовець, Олена Половіна, Наталія Левінець, Ірина Мордоус, Антоніна Шевчук, Ольга Косенчук, Ольга Безсонова, Оксана Корнєєва, кандидати педагогічних наук.
Світлана Нерянова, начальник відділу дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України.
Галина Лисенко, методист дошкільної освіти.

Базовий компонент (Державний стандарт) дошкільної освіти

Інваріантний складник. Освітні напрями:

Освітній напрям «Особистість дитини»
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Освітній напрям «Гра дитини»
Оcвітній напрям «Дитина в соціумі»
Освітній напрям «Мовлення дитини»
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»

Варіативний складник. Освітні напрями:

Освітній напрям «Особистість дитини. Спортивні ігри»
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота»
Освітній напрям «Мовлення дитини. Основи грамоти»
Освітній напрям «Мовлення дитини. Іноземна мова»
Освітній напрям «Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність»
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва. Хореографія»
Умови реалізації

Участь сім’ї в розвитку дитини

Взаємодія закладів дошкільної освіти з сім’ями дітей як учасниками освітнього процесу
Педагог як фахівець, який стимулює процес розвитку дитини
Зміст та організація освітнього процесу
Універсальний дизайн у закладі дошкільної освіти
Наступність між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини
Роль суспільства та громади у забезпеченні доступної та якісної дошкільної освіти
Кiлькiсть переглядiв: 1924

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.