24.03.2021 рік

Семінар-практикум "Навчання елементів грамоти - важливий аспект мовленнєвої готовності дітей до школи"

З метою підвищення компетентності педагогів у теоретичному питанні з підготовки дітей до навчання грамоти

Теоретична частина

1. Завдання пропедевтичної роботи з навчання грамоти (доповідь).
2. Секрети навчання елементів грамоти (з досвіду роботи).
3. Сучасні підходи до мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку (доповідь-презентація).

Практична частина

1. Відеоперегляд заняття з розвитку мовлення "Зимові пригоди" /обговорення.
2. Елементи тренінга "Навчання елементів грамоти".
3. "Мовленнєві перлинки" (виставка-презентація методичної літератури, дидактичних ігор з навчання елементів грамоти).
4. Підсумково-релаксаційний блок.
5. Підведення підсумків. Прийняття методичних рекомендацій.


Галерея "Грамота"

03.02.2021 рік

Семінар-практикум "Трудове виховання як складова частина всебічного розвитку дошкільнят"

З метою систематизації знань педагогів, підвищення рівня поінформованості учасників щодо важливості трудового виховання дошкільників, залучення їх до активної участі у справі виховання дітей, поваги до праці та потреби трудитися.

Теоретична частина

1. "Моє життєве кредо" (вправа-привітання)
2. Значення праці для всебічного розвитку дошкільника (міні-доповідь)
3. Методичні рекомендації щодо організації трудової діяльності дітей групи молодшого дошкільного віку (з досвіду роботи)
4. Методичні рекомендації щодо організації трудової діяльності дітей групи середнього дошкільного віку (з досвіду роботи)
5. Методичні рекомендації щодо організації трудової діяльності дітей групи старшого дошкільного віку (з досвіду роботи)

Практична частина

1. Аналіз анкетування педагогів "Трудове виховання дітей"
2. Колективний перегляд і обговорення організації чергування у групі дітей старшого дошкільного віку.
3. Педагогічний ринг "Трудове виховання".
4. Інтелектуальна гра "Народна мудрість".

Підсумково-релаксаційний блок


Галерея "Трудове виховання - 2021"


29.01.2020 рік

Семінар-практикум "Валеологічне виховання дітей дошкільного віку, як фактор формування здорового способу життя"

З метою систематизації знань педагогів щодо виховання у дошкільників навичок здорового способу життя; надання необхідних знань з теорії й практики формування, збереження та зміцнення здоров’я дітей, 29 січня 2020 року в нашому дошкільному закладі, під керівництвом виховательки-методистки Білик Наталі Олександрівни, було проведено семінар-практикум "Валеологічне виховання дітей дошкільного віку, як фактор формування здорового способу життя ".

Теоретична частина

Вправа «10 фактів про нас»

1. «Формування культури здорового способу життя дитини дошкільного віку як один із основних напрямків реалізації Базового компоненту дошкільної освіти» (виступ)

2. «Мета і завдання валеологічного виховання дошкільника». (інформація)

3. «Особливості валеологічного виховання дошкільника». (доповідь)

4. «Ознайомлення з нетрадиційними методами оздоровлення дитячого організму». (доповідь-презентація)

5. "Дотримання режиму дня-запорука фізичного і духовного здоров’я". (хвилинки набутого досвіду)

Практична частина

Руханка «Вітер змін»

1. Результати анкетування батьків та педагогів «Валеологічне виховання дошкільнят». (інформація)

2. Аналіз захворюваності дітей закладу за 2018 та 2019 роки. (доповідь)

3. Презентація проектів «Рух +рух=формула здоров’я».

4. КВК «Навігатор здоров’я»

5. Релаксаційна пауза.


Галерея "Семінар "Валеологічне виховання дітей дошкільного віку, як фактор формування здорового способу життя""


30.10.2019 рік

Cемінар «Умови для духовно-морального розвитку дітей дошкільного віку через побудову цілісного педагогічного процесу»

З метою закріплення, уточнення та вдосконалення знань педагогів про виховання духовно- моральних якостей дошкільнят в процесі повсякденної діяльності, в нашому дошкільному закладі, під керівництвом вихователя-методиста, було проведено теоретично-практичний семінар "Умови для духовно-морального розвитку дітей дошкільного віку через побудову цілісного педагогічного процесу".

Комунікативний блок:

1. Привітання. Повідомлення теми, плану роботи.

2. Вправа "Порахуй до 33".

Навчально-методичний блок:

1. Поняття і сутність духовно-морального виховання дошкільнят. (інформація)

2. Завдання духовно-морального виховання. (доповідь)

3. Методи духовно-морального виховання. (інформація-презентація)

4. Практичне використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського з метою морального-етичного виховання дітей.

(хвилинки розповсюдження набутого досвіду)

Навчально-практичний:

1. Руханка «Будь ласка».

2. Ділова гра «Духовно - моральне виховання дітей дошкільного віку».

3. Відеосалон «Сюжетно-рольова гра як ефективний засіб засвоєння етичних норм дітьми дошкільного віку».

Підсумково-рефлексивний блок:

1. Надання рекомендацій.

2. Вправа «Гороскоп емоцій».


Галерея "Духовно-моральне виховання дошкільнят"


25.03.2019 Семінар-практикум:

«Розвиток комунікативної культури педагогів в сучасному дошкільному закладі»

Теоретична частина

1. «Мовлення вихователя – один з основних чинників мовленнєвого розвитку дітей». (доповідь) Вітковська Н.М.

2. «Сучасні підходи до розвитку мовлення у дітей»

(з досвіду роботи) Лосєва Г.В.

3. Результати анкетування педагогів та батьків з розвитку мовлення у дошкільнят. (інформація) Вихователь-методист

Практична частина

1. Тренінг для педагогів «Розвиток комунікативної культури педагогів в сучасному дошкільному закладі». Башкатова О.П., Герасимова Ю.В.

2. Релаксаційна пауза. Практичний психолог


Галерея "Семінар-практикум: «Розвиток комунікативної культури педагогів в сучасному дошкільному закладі»"


17.12.2018 Теоретично-практичний семінар

"Знай свій рідний край"

Теоретичний блок:

1. "Методика ознайомлення дітей з рідним краєм, містом Мелітополь". Вихователь-методист Білик Н.О.

2. Географічні особливості і багатство рідного краю України. Башкатова О.П.

3. Результати анкетування педагогів та батьків "Патріотичне виховання дошкільнят".

Вихователь-методист Білик Н.О.

Практичний блок:

1. Мультимедійна презентація "Мелітополь - минулий і сучасний". Архірєєва І.П.

2. Методичний турнір "Від роду до народу"

Саржан Т.В.

3. Релаксаційна пауза "Боді-перкусія".

Практичний психолог Захарова Ю.В.


Галерея "Семінар "Знай свій рідний край""


29.10.2018 Проблемний семінар

"Розвиток творчих здібностей дітей шляхом залучення їх до мистецької культури"

Теоретичний блок:

1. "Зображувальна діяльність як чинник виховання творчої особистості". (Сергєєва В.В.)

2. "Вплив образотворчої діяльності на розвиток естетичної культури дитини". (Лосєва Г.В.)

3. "Милування красою на заняттях змалювання". (Гончарова О.В.)

4. "Види зображувальної діяльності, їх характеристика". (Вареца О.І.)

Практична частина:

1. "Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності у формуванні творчих здібностей дітей". (Работа К.В.)

2. Майстер-клас нетрадиційної техніки малювання граттаж. (Виховател-методист)

3. Ярмарка педагогічної творчості "Барви натхнення" (виставка зразків робіт засобами нетрадиційних технік малювання).

4. Підсумково-релаксаційний блок.


Галерея "Розвиток творчих здібностей дітей шляхом залучення їх до мистецької культури"

Галерея "Барви натхнення"

26.03.2018 Семінар-практикум

"Впровадження інтерактивних технологій в освітній процес для розвитку мовленнєвої компетентності дошкільників"

Теоретичний блок:

1. Використання прийомів мнемотехніки в роботі з літературними творами. (Гончарова О.В.)

2. Розвиток мови дошкільнят засобами фольклору. (Башкатова О.П.)

3. Формування духовно-моральних якостей дошкільника засобами літературних творів. (Малахова В.А.)

4. Результати анкетування батьків та педагогів з розвитку мовлення у дошкільнят. (вихователь-методист, практичний психолог)

Практична частина:

1. Відеоперегляд відкритого заняття з розвитку мовлення із застосуванням мультимедійних презентацій «Осінні фарби».

2. Заняття з елементами тренінгу «Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами казки». (вихователь-методист, практичний психолог)

Підсумково-рефлексивний блок

Релаксаційна пауза. (практ. психолог Захарова Ю.В.)

Пам’ятка-буклет «Інтерактивні технології з розвитку мовлення дошкільників»

(вихователь-методист Білик Н.О.)


Галерея "Впровадження інтерактивних технологій в освітній процес для розвитку мовленнєвої компетентності дошкільників»"

18.12.2017 Семінар-практикум "Економічне виховання дошкільників"

Теоретичний блок:

1. Основи споживчих знань у дітей дошкільного віку.

2. Формування економічної свідомості дитини.

3. Створення сучасного економічного середовища в ДНЗ.

4. Результати анкетування батьків та педагогів з основ економічного виховання.

Практичний блок:

1. Брейн-ринг «Економічна компетентність педагогів».

2. Бюро педагогічних знахідок. Розроблення педагогічних проектів циклу «Країна економіки».

Підсумково-рефлексивний блок

Тестування «Чи вмієте ви вести господарство».

Пам’ятка «Економічний словничок».


Галерея "Семінар-практикум "Економічне виховання дошкільників""

23.10.2017 Семінар-ПРАКТИКУМ "ПРОФІЛАКТИКА МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ"

Теоретичний блок:

1. «Актуальність проблеми профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку».

2. «Мовленнєва діяльність та її вплив на всебічний розвиток особистості».

3. Етапи мовленнєвого розвитку дитини. Нормативні показники.

4. Артикуляційна гімнастика – перший етап у формуванні правильної звуко-вимови у дітей.

5. Корекційно-мовленнєва спрямованість роботи вихователя дошкільного навчального закладу.

Практичний блок:

1. Вправа «Загадкова скринька».

2. Робота в малих групах «Карусель»

3. Робота в парах «Словесний малюнок».

4. Виготовлення гри по створенню повітряного струменя «Подуй на метелика».

5. Ярмарка педагогічної творчості. Виставка посібників.

6. Релаксаційна пауза.


Галерея "Семінар-практикум "Профілактика мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку""

09.03.2017 Семінар-практикум "Формування компетентності педагогів щодо економічного виховання дошкільнят".

Теоретична частина:

1. Актуальність економічної освіти дошкільнят.

2. Завдання та принципи економічного виховання дітей дошкільного віку.

3. Форми огранізації роботи з дітьми та педагогами з основ економічного виховання.

Практична частина:

1. Перегляд відкритого заняття з економічного виховання в старшій групі із застосуванням мультимедійних презентацій.

2. Психологічний тренінг "Зняття емоційної напруги": Плей-бек-театр "Рідка скульптура"; гра "За і проти".

Підсумково-рефлексивний блок:

Пам'ятка-буклет "Економічне виховання дошкільників"


Галерея "Семінар-практикум «Формування компетентності педагогів щодо економічного виховання дошкільнят» "


25.01.2017 Семінар-практикум "Театральний ринг"

Теоретична частина:

1. Формування творчої особистості засобами театральної діяльності.

2. Використання різних видів театру в виховній роботі з дітьми дошкільного віку, їх значення для розвитку дитини.

3. Специфіка театралізованої діяльності в процесі музичного розвитку дітей.

Практична частина:

1. "Театральний ринг"

2. Оформлення виставки "Такий різний театр"


Галерея "Театральний ринг"


21.12.2016 Семінар-практикум

«Екологічне виховання дошкільників»

Мета: допомогти педагогам підвищити рівень теоретичної підготовки щодо питань екологічного виховання дошкільників в умовах сьогодення та розкрити необхідність посилення екологічного виховання у ДНЗ.
Теоретичний блок:
1. Актуальність, завдання та принципи екологічного виховання.
2. Пріоритетні методи і форми екологічного виховання.
3. Формування екологічної свідомості дітей через використання пошуково-дослідницької діяльності дошкільників.
4. Особливості ознайомлення з екологічним поняттям засобами дидактичних ігор дітей передшкільного вікую
Практичний блок: Екологічний тренінг для педагогів «Екологічний мост».
/Files/images/11111.png


23.11.2016 року Круглий стіл з проблеми:


«Робота з дітьми з особливими освітніми потребами»

Питання до розгляду:

1.Недостатність фахівців у роботі з дітьми з особливими потребами.

2. Організаційно-педагогічні умови виховання та навчання дітей з особливими потребами.

3. Сучасні підходи до організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. ( з досвіду роботи колег)


Галерея "Круглий стіл "

Учасники круглого столу мали можливість поспілкуватися, поділитися наболілим, отримати відповіді на нагальні питання.

Особливу увагу приділили необхідності надання психологічної підтримки та допомоги наданій категорії дітей, важливості корекційного компоненту в даній роботі.


Проблемний семінар "Освіта дітей з особливими освітніми потребами в умовах ДНЗ"


26.10.2016

Мета: допомогти педагогам підвищити рівень теоретичної підготовки щодо питань освіти дітей з особливими освітніми потребами в умовах ДНЗ.

Цільова аудіторія: завідувач, вихователь-методист, вихователі дошкільного закладу, практичний психолог, вчитель-логопед та керівники музичні.


Теоретична частина

1. Фільм «Нестандартна дитина»

2. «Особливі діти-особливі потреби» (доповідь-презентація)

3. Презентація парціальної програми «Вчимося жити разом»

4. Робота з дітьми з особливими освітніми потребами. (Консультація)

5. Аналіз моніторингу ставлення батьків та педагогів до впровадження в освітній процес інклюзивних цінностей.

Практична частина

6. «Руханки».

7. «Мозковий штурм»- Шляхи реалізації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

8. Вправа «Протягни руку дружби».

9. Виготовлення демонстраційного та роздаткового матеріалу для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами «Вклади часточку душі».

10. Підсумково-рефлексивний блок. Релаксація пауза по Джекобсону.


Галерея "Проблемний семінар "Освіта дітей з особливими потребами в умовах ДНЗ""


30.03.2016

Семінар-практикум "Патріотичне виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності"

Заняття №3

Теоретичний блок

1. Роль педагога та навчального закладу у посиленні патріотичного виховання дошкільників (доповідь-презентація).

2. Форми і методи патріотичного виховання "Естафета думок".

Практичний блок

Бюро педагогічних знахідок

Розроблення педагогічних проектів циклу «Виховуємо патріота» (презентація проектів).

Підсумково-рефлексивний блок (вправа, відеоролік).


/Files/photogallery/2093/P1010026.JPG/Files/photogallery/2093/P1010031.JPG/Files/photogallery/2093/P1010021.JPG/Files/photogallery/2093/P1010012.JPG


10.02.2016

Семінар-практикум

"Патріотичне виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності"

Заняття №2

Проблема: Патріотичне виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності.

Мета: Удосконалення уміння і навичок організації патріотичного виховання дошкільників.

Теоретична частина:

1. Можливості та особливості патріотичного виховання дошкільників.

2. Пріоритетні методи і форми патріотичного виховання.

Практична частина:

1. Показ інтегрованого заняття із застосуванням мультимедійних презентацій.

Під час семінару – практикуму педагоги визначили сутність процесу та принципи організації патріотичного виховання, зміст та основні напрямки, пріоритетні методи і організаційні форми патріотичного виховання.

/Files/images/P1010007.JPG/Files/images/P1010026.JPG /Files/images/P1010038.JPG

Під час семінару – практикуму педагоги визначили сутність процесу та принципи організації патріотичного виховання, зміст та основні напрямки, пріоритетні методи і організаційні форми патріотичного виховання.

Під час семінару – практикуму педагоги визначили сутність процесу та принципи організації патріотичного виховання, зміст та основні напрямки, пріоритетні методи і організаційні форми патріотичного виховання.

Під час семінару – практикуму педагоги визначили сутність процесу та принципи організації патріотичного виховання, зміст та основні напрямки, пріоритетні методи і організаційні форми патріотичного виховання.


25.11.2015 року

Семінар-практикум:

"Патріотичне виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності"

Заняття №1

Теоретична частина:

1. Актуальність патріотичного виховання.

2.Завдання та принципи патріотичного виховання.

Практична частина:

Фотомонтаж "Все починається з дитинства"

Підсумково-рефлексивний блок: Методичні рекомендації.

Прогнозований результат:

Поповнення та набуття навичок потрібних для роботи з дітьми, забезпечення практичного, теоретичного та самоосвітнього рівня педагогів.

/Files/photogallery/1945/P1010044.JPG /Files/photogallery/1945/P1010033.JPG


23.09.2015 року

ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР

«Психолого-педагогічне забезпечення впровадження ІКТ в навчально-виховнийпроцес»

З метою системного впровадження та визначення рівня сформованості ІКТ-компетентності педагогічних працівників

Зміст роботи:

1. Вправа «Шкала думок».

2. Вправа «2-4-всі разом».

3. Вправа «Мозковий штурм».

4. Робота в групах «Вирішення проблемних питань».

5. Робота в групах «Труднощі».

6. Ярмарка педагогічної творчості.(виставка)

/Files/photogallery/1879/8pwnRmHvi2g.jpg/Files/photogallery/1879/LUO93gW6zHs.jpg


19.11. 2014 року у нашому дитячому садочку відбувся семінар-практикум "Розвиток соціально-комунікативної компетентності дитини.

Заняття №1

Теоретична частина:

1. Формування соціальної компетентності дитини дошкільного віку.

2.Вікові прояви соціальної компетентності дошкільнят.

Практична частина:

Бліц-опитування: "Що таке мораль? Який ідеал моральної людини?"

Підсумково-рефлексивний блок: вправа - "Валіза, м'ясорубка, кошик".

Прогнозований результат:

Поповнення та набуття навичок потрібних для роботи з дітьми, забезпечення практичного, теоретичного та самоосвітнього рівня педагогів.

/Files/photogallery/1660/P1010501.JPG/Files/photogallery/1660/P1010512.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 5088

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.